FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Konfiguracja Quarka Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Morgoth
VIP - Wspomógł Serwer
VIP - Wspomógł Serwer



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakopane

PostWysłany: Pią 20:33, 02 Sty 2009 Powrót do góry

Witam

Jest to I tutorial o programie do mappingu, który nosi nazwe Quark.
Najpierw wymienie jego wady i zalety względem VHE.


Zalety:
*Lepsze widoki 2D - nieaktywne częście są szare i można się przezto łatwo połapać
*Lepsza kompilacja - mniej zawodna od VHE (VHE gorzej sobie z tym radzi)
*Przejżyste menu - po 2 dniach załapiesz większość funkcji Razz
*Bardzo dobra wyszukiwarka tekstur - tekstury są skatalogowane w folderach
*Lista wszystkich obiektów - można wywołać liste z obiektami podzielonymi na zwykłe bloki i "specjalne" bloki
*Skatalogowana lista "specjalnych" bloków - są pod ręką i są poukładane!
*Łatwiejsze nakładanie tekstór - najważniejsza zaleta Very Happy
*Tutoriale z VHE pasują do Quarka - wystarczy w "opcjach" "specjalnych" bloków najechać na nazwę jednej z opcji i masz wyświetlony tekst taki sam jak w VHE Very Happy


Wady:
*Gorszy widok 3D - trzeba włączyć oddzielny żeby uzyskać taki sam efekt jak w VHE
*Brak opcji "drążenia" w bloku przy pomocy innego bloku
*Trudność z dodaniem nowych tekstur - trzeba się napracować
*Nie ma spolszczenia do Quarka - ale według mnie i tak jest na cholere


A więc po omówieniu wad i zalet (to są najważniejsze, czyli nie wszystkie!) przejdźmy do Konfiguracji naszego narzędzia.

Link do Quarka i kompilatorów:

[link widoczny dla zalogowanych]

-----------------------------------------------------------------------------------------
Konfiguracja
-----------------------------------------------------------------------------------------
1. Rozpakuj plik Quark_-_pliki.rar
2. Zainstaluj Quarka - nie będe opisywać Razz
3. Rozpakuj kompilatory - najlepiej na ten sam dysk co zainstalowałeś Quarka
4. Postępuj według ilustracji
a) Wybieramy rodzaj gry
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
b) Teraz wybieramy miejsce zapisu map i projektów i podajemy śćieżkę do kompliatorów
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

5. Brawo! Ukończyłeś konfigurację Quarka! Teraz możesz zacząć swoją pierwszą mapę.



Następne tutoriale ukażą się wkrótce!

Wszelkie prawa zastrzeżone!!! Nie bądz CH*JEM i napisz coś swojego a nie zrzynaj Very Happy
Kopiowanie tylko i wyłącznie za moją zgodą!!

Kasztan wrzuć to do nowego działu Mapping Razz

P.s - w takich tematach nic nie pisać!! Będzie oddzielny temat - Sugestie/Propozycje w nowym rozdziale!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Morgoth dnia Pią 20:34, 02 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin