Autor |
Wiadomość |
Slayer
Grafik
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 346 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ja to znam :)
|
Wysłany:
Pon 22:19, 19 Sty 2009 |
|
Miałem taki pomysł , mówie sobie mamy miny są dośc dobre ale nie az tak , lecz z drugiej storny se mowie ale nie moga byc za dobre nie , to se mysle a moze by tak zrobic 3 rodzaje min ?? !!
Nom i np mina z zielnym laserem to mina lekka np 750 dmg 3 ammo packi
Mina średnia niebieski laser 1.5k dmg 6 amoo pack
Cięzka mina czerwony laser 3k dmg 12 ammo pack
mysle ze to ejst mozliwe , tlkyo sie boje ze za bardzo urozmiacam ludzi zobaczcie ile ludzie moga kupic bajerow a ile zombie
fakt zombiaki nadrabiaja klasami ale wiecie
Jezeli cos takiegp jest nie mozliwe to spoko to tlkyo sugestia
I to tez zalezy od graczy :d
wszystko się wyrównuje bo np mozesz kupic lekkie miny i zaplacisz tyle ile za 1 ciezka i beda takie same dmg ale w roznych miejscach itd |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slayer dnia Pon 22:46, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:22, 19 Sty 2009 |
|
Hmm chyba wykonalne, dodaj sonde |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
TIMMY KILLER
Spamer
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
|
Wysłany:
Pon 22:46, 19 Sty 2009 |
|
jeśli wykonalne to jestem zdecydowanie na tak |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Project
Stały Gość
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z neostrady
|
Wysłany:
Pon 22:49, 19 Sty 2009 |
|
jestem na tak |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Project dnia Pon 22:49, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Pers
Mega Wymiatacz
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 8:20, 20 Sty 2009 |
|
ja jestem na nie przynajmniej co do 2 ostatnich min 3k? troche zadużo moim zdaniem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
TajfuN
VIP - Wspomógł Serwer
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 182 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wziąść na piwo?
|
Wysłany:
Wto 8:42, 20 Sty 2009 |
|
No dobra... Ja jestem na TAK, ALE...!
1. DMG powinno być mniej więcej takie:
a) Mina nr. 1: 5 Ammo Packów 450 DMG
b) Mina nr. 2: 7 Ammo Packów 750 DMG
c) Mina nr. 3: 10 Ammo Packów 1000 DMG
2. Trzeba jeszcze zwiększyć odrobinę HP Zombie, gdyż jak ludzie się zabunkrują z tymi minami to będzie Normandia :/. Proponuje zwiększyć HP Ghosta, gdyż i tak schodzi na hita jak strzela się w głowę ( Pompą ), no i HP Assassina. Aha i koniecznie zwiększyć ssanie od Vampire'a . Powinno być zrównoważone.
PS: Sorry za Offtopic, ale Ka$ztan znalazłem buga . Jak zamrozi się Assasina, kiedy on jest na ścianie, to on może po niej dalej chodzić, mimo, że ma frosta . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pers
Mega Wymiatacz
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 10:26, 20 Sty 2009 |
|
Jeżeli będzie tak jak mówi TajFun to wtedy będzie dobrze bo w 1 poście to było przegięcie z dmg |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slayer
Grafik
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 346 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ja to znam :)
|
Wysłany:
Wto 13:58, 20 Sty 2009 |
|
Dałem propozycje czy byscie chceli rózne rodzaje min a tamte to były przykłady , to wy (gracze) gracie nawiecej na serverze i ma być tak jak sie bedzie wam podobało |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:00, 20 Sty 2009 |
|
TajfuN grałeś już na serwie po updacie?
Co do min to mogę zrobić maksymalnie tylko dwa rodzaje min - jedna zielona, a druga czerwona/niebieska (zależnie od teamu w jakim jesteśmy, CT/TT)
Proponowałbym minę czerwoną/niebieską za 5 ammo packów - 1k dmg i minę zieloną 10 ammo packów - 2,5k dmg
Albo czerwona/niebieska - 700 dmg i 5 ammo packów, a zielona 1,5k dmg i 10 ammo packów
Co do buga Assassina, to wiem, i nie da się tego buga usunąć, tak samo jak ktoś zamrozi Cię jak będziesz wchodził po drabinie, też dalej będziesz chodzić.
I HP ghosta nie zwiększe bo byłby zbyt dobry |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Wto 14:00, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
IvanQ
VIP - Wspomógł Serwer
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Kątowni
|
Wysłany:
Wto 15:13, 20 Sty 2009 |
|
jeśli się zabunkrują... teraz gdy jest ghost to większość graczy go używa z czym idzie mniej ammo paków dlatego miny się robią bezużyteczne. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slayer
Grafik
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 346 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ja to znam :)
|
Wysłany:
Wto 15:18, 20 Sty 2009 |
|
oj mylisz się , Ghost jest niwidzialny i najlepsza oborna przed nim jest mina daltego ludzie beda je kupować , ciężkie miny też będą kupować żeby się obronić przed nemkiem ( w duzych ilościach miny staja się uprzykrzające )
lub tankiem ogólnie rzecz biorąc wszystko się wyrównuje
Tylko nurtuje mnie jedno pytanie ;/ Dlaczego ludzie sie upiorą na 2-3 klasy i tlkyo nimi graja
njaczęściej spotykane na servie klasy to hunter , assasin i Ghost
sa pojednycze tanki razery i vampire ale jest ich naprawde mało |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:07, 20 Sty 2009 |
|
Przykro mi, ale zrobienie dwóch min na raz będzie trudniejsze i dluzsze niz myslalem, na razie to odłoże, przykro mi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
TajfuN
VIP - Wspomógł Serwer
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 182 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wziąść na piwo?
|
Wysłany:
Śro 10:58, 21 Sty 2009 |
|
Slayer widzisz... Ja używam klas zależnie od mapy. Np. Nie wezmę Tankera na zm_dust2, czy Assasina na Pool Day'u . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|