Autor |
Wiadomość |
Pan Ciasteczko
Znany

Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
|
Wysłany:
Śro 15:56, 17 Gru 2008 |
 |
jol, proponuje wylaczyc madnessa.
czemu?
pierwsza runda jest najczesciej sprawiedliwa - nie ma ammo packow na bajery i ludzie czesto ja wygrywaja. pozniej natomiast praktycznie i doslownie prawie kazda kampa jest latwa do rozbicia przez madnessa. przykladowo infantry - nie skampisz w kontenerze otwieranym, ani w tym dziurawym, ani tam gdzie mlot, ani w rozwalanym, a jedynym wyjatkiem jest kampa pod schodami, ale musisz byc ostatnim czlowiekiem by skutecznie zapobiec madnessowi. i tak oto zombie wygrywaja wielokrotnie czesciej od ludzi. moim zdaniem madnessa powinno sie wylaczyc - i uprzedzam, ze pomysl do zwiekszenia madnessa na 15 packow jest zly, bo to wiele nie zmieni, a wieksza ilosc bedzie nieoplacalna. bomba natomiast powinna zostac, bo jest praktyczna. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Name
Spamer

Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 97 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 0:09, 18 Gru 2008 |
 |
Madness Good np co zrobi zombi jak jest sam a 10 w kontenerze poczeka na nich???? a ma akurat 10 ammo pack:D |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pan Ciasteczko
Znany

Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
|
Wysłany:
Czw 17:22, 18 Gru 2008 |
 |
a gdzie skampi czlowiek jak po drugiej rundzie juz prawie ciagle jakis zombi ma mozliwosc wykupienia madnessa i rozbicia kazdej kampy?
myslisz bardzo prostolinijnie - szanse na wygrana powinny byc wyrownane, a aktualnie zombi wygrywa srednio 5x wiecej razy od ludzi. poza tym juz sam fakt, ze jako pierwszy zombi, grajac giantem, masz 9k~ hp daje ci mozliwosc rozwalenia niejednej kampy.
btw. nie wiem kto mi dodal sonde, ale jest ona zbedna - wole odpierac argumenty i logicznie je uzasadniac, a tak to ktos wejdzie w temat i nawet nie czytajac dyskusji zaglosuje na nie, bo jego zdaniem madness jest potrzebny i chuj, i tyle. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Noob
Moderator

Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 148 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów
|
Wysłany:
Czw 22:22, 18 Gru 2008 |
 |
Hmmm a może by tak skrócić do 1-2 sec na kilka dni/kilkanascie map i przetestować co wtedy. W sumie można wyłączyć mandessa a dodać zombie 30-50% hp (nie licząc grubasa bo wtedy matka łohohoho hp ). Ludzie wypowiadajcie się trochę za opinię Was nikt nie pobije, a to przecież gracze tworzą tego serwa i będzie tak jak im pasuje chyba że kasztan nie zatwierdzi (ale gdy 90% osób będzie czegoś chciała pewnie i tak to zamontuje ;]). Wypowiadać się i rzucać nowe propozycje ;] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
IvanQ
VIP - Wspomógł Serwer

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Kątowni
|
Wysłany:
Pią 15:38, 19 Gru 2008 |
 |
Dobry pomyśł ale madness powinien zostać ponieważ jest to wielka szansa dla zombi. Zauważcie, że niektórzy nie umieją korzystać dobrze z madnessa i w połowie drogi się blokują i tracą , a wtedu ludzie robią to co powinni czyli ich zabijają |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Noob
Moderator

Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 148 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów
|
Wysłany:
Pią 16:25, 19 Gru 2008 |
 |
Marne 5-10% populacji ;] Reszta już wyczaiła co to madness ;p |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Morgoth
VIP - Wspomógł Serwer

Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakopane
|
Wysłany:
Pią 17:49, 19 Gru 2008 |
 |
no ale pomyślcie - mapa zm_POLAND, runda przypuśćmy 5, nie ma admów więc mamy 5 prawie surwów z prosiakiem i kevlarem i co ma zrobić pierwszy zombi??? Bez madnessa zeby "zdjąc" u kokos kevlar to nie ma szans |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Noob
Moderator

Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 148 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów
|
Wysłany:
Pią 19:15, 19 Gru 2008 |
 |
Admini/moderatorzy są praktycznie zawsze, to userom się ich nie chce wołać ... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pan Ciasteczko
Znany

Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
|
Wysłany:
Pią 20:00, 19 Gru 2008 |
 |
na polandzie i tak madness niewiele pocieszenia daje - kilka razy trza drapnac, by kevlar w koncu zszedl, a w tym czasie madness sie skonczy. no, chyba, ze rzuci sie bombe - przez te prosiaki mozna nabic duzo ammo packow, wiec zombi zazwyczaj ma 20 ap - i wracamy do punktu wyjscia. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
IvanQ
VIP - Wspomógł Serwer

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Kątowni
|
Wysłany:
Pią 21:13, 19 Gru 2008 |
 |
Lepiej zostawmy tak jak jest bo jest dobrze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Slayer
Grafik

Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 346 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ja to znam :)
|
Wysłany:
Nie 9:11, 21 Gru 2008 |
 |
Ciacho ma racje madnesa won calkiem a dac cos innego zombiemu...
moze cos co speeda zwieksza albo zmniejsza knockbacka nie wiem narazie nie mam pomyslu :d |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ka$ztan
Administrator

Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:24, 21 Gru 2008 |
 |
Mogłbym zmienić efekt i nazwę madness, tak aby inaczej działał ale to bedzie wymagac sporej ilosci czasu, której niestety nie mam przed swietami, ale zobacze co da sie zrobic i czy wogole da się to zrobic |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
4hp
VIP - Wspomógł Serwer

Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Agatówka koło Stalowej Woli
|
Wysłany:
Wto 13:31, 23 Gru 2008 |
 |
Gdyby nie było madnessa to zombie by zawsze przegrywało...
Chyba że by ktoś uzbierał na bombę.... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pan Ciasteczko
Znany

Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
|
Wysłany:
Wto 15:41, 23 Gru 2008 |
 |
4hp, to nie jest tak. wystarczy jak matka, najlepiej giant (bo 9k hp) wbije pierwsza, a za nim kolejne zombi, i sprawa rozwiazana, bo jak narazie to widze, ze wszyscy chodza na skroty zamiast zgrac sie zespolowo tak jak to mialo miejsce na starym modzie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pan Ciasteczko
Znany

Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
|
Wysłany:
Czw 14:59, 25 Gru 2008 |
 |
skoro zostaly dodane nowe klasy, a zwlaszcza te dobre (destroyer, jumper) to imo sprawa madnessa powinna juz byc przesadzona. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|