FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Regulamin Administratora "[Z]o[M]bie Annihilation" Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:10, 01 Lis 2008 Powrót do góry

Regulamin dla Administratorów

1. Stanowiska Administratora nie można "kupić".
2. Każdy Admin zobowiązany jest przestrzegać tego regulaminu, jeżeli Admin złamie regulamin, przysługuje mu kara od czasowego zabrania stanowiska Administratora do stałego usunięcia z pozycji Admina.
3. Każdy Admin ma obowiązek składać się na utrzymanie serwera, w postaci wpłaty określonej przez HeadAdmina, sumy pieniędzy. W przypadku nie wpłacenia pieniędzy w odpowiednim terminie, Admin traci swoje stanowisko.
4. Kłótnie pomiędzy Adminami nie będą tolerowane!
5. Adminowi nie wolno wyzywać, ani obrażać graczy.
6. Zabronione jest używanie przekleństw oraz innych słów potocznie uznawanych za wulgarne, obraźliwe lub/i rasistowskie na czacie głosowym.
7. Obowiązkiem Admina jest wymierzanie odpowiednich kar za łamanie regulaminu przez graczy.
8. Każdy Admin ma obowiązek wypowiedzieć się, gdy na forum pojawi się na niego skarga.
9. Adminowi nie wolno jest zmieniać mapy bez wyraźnej przyczyny (jedynie wolno dać nowego vota pod koniec mapy, ale tylko w tedy, kiedy mapy nie są satysfakcjonujące, nie wolno też zmieniać co chwila mapy, chyba, że zawiera dużo bugów/laguje lub jest zbyt mała), dawać bezsensownych głosowań, zmieniać grawitacji oraz ustawiać innych opcji dotyczących gry na serwerze, zatrzymywać serwera, włączać friendly fire, restartować serwera bez wyraźnej przyczyny, zmieniać hasła, zatrzymywać pluginy, bawić się teleportem do przesady (teleportować do niedostępnych miejsc) itp.
10. Adminowi, który został sam jako żywy człowiek/zombi, a ukrywa się w trudno dostępnym, bądź niedostępnym miejscu, w którym znalazł się używając swoich możliwości Admina, zostanie wymierzona odpowiednia kara.
11. Za bezpodstawne banowanie graczy/adminów również Admin zostanie surowo ukarany.
12. Admin ma obowiązek słuchać się Head Admina oraz Vice Head Admina.
13. Adminowi nie wolno jest nadużywać "adminowskiego" czatu.
14. Admin również musi przestrzegać ogólnego regulaminu serwera.
15. Head Admin ma prawo zabrać stanowisko adminowi, który łamie regulamin.
16. Administrator nie moze karać za odmienne zdanie gracza.
17. Administrator nie moze narzucać zdania innym graczom.
18. Administratorzy mają bezwzględny zakaz używania zamiany zombie w czlowieka i na odwrót/noclipa/slapa/slaya/teleportu do własnych korzyści i zabawy.
19. Używanie pluginu amx_weapons ograniczam dla adminów do maksymalnie jednej dodatkowej broni (za wyjątkiem kamizelki, helmu, awp, autokampy, m249, tarczy i granatów! i nie chce widzieć sytuacji, że admin bierze sobie pompke, m4, skończą się naboje i bierze coś innego! -.-).
20. Adminom nie wolno jest używać bana na config, ban nie jest dopracowany i moze zaszkodzic nie tylko jednej osobie ale i całemu serwerowi, jeżeli istnieje osoba która wymaga dostania takiego bana, proszę zwrócić się do Ka$ztana na GG bądź poprzez system chatu z adminem w grze!
21. Adminom nie wolno jest zamieniać siebie, bądź innego gracza w survivora/nemesisa, ani samemu ustawiać Plague, Multi Infection, bądź Swarm moda, za wyjątkiem drobnych konkursów organizowanych za zgodą graczy (maksymalnie raz na mape).


Administracja serwera "Annihilation" zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym terminie na dowolny okres czasu.


Copyright by Ka$ztan. All rights reserved.



Jeżeli macie jakieś uwagi bądź propozycje zmian co do regulaminu, piszcie do mnie prywatnie wiadomości na forum Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Śro 15:37, 12 Lis 2008, w całości zmieniany 14 razy
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:11, 04 Lis 2008 Powrót do góry

REGULAMIN ZOSTAŁ ZAKTUALIZOWANY I DODANE ZOSTAŁY DWA NOWE PUNKTY. PROSZĘ ADMINÓW O NIEZWŁOCZNE ZAPOZNANIE SIĘ Z NIMI!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:36, 07 Lis 2008 Powrót do góry

Kolejna aktualizacja punktu 19.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:35, 11 Lis 2008 Powrót do góry

Do regulaminu doszedł jeden nowy punkt!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin