Autor |
Wiadomość |
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:16, 01 Lis 2008 |
|
Serwer stoi pierwsze kilka godzin i jest jeszcze w fazie testów, co za tym idzie mogą wystapić rózne bledy. Wszelkie propozycje zmian i bledy prosze zglaszac na forum a jak najszybciej postaram się je naprawić
Update #1
-nowe soundy
Po najbliższej zmianie mapy prawdopodobnie będą Wam się ściągać dzwięki broni. Jezeli wszystko zadziala to dzisiaj pod wieczor odswieze link downloadu paczki na forum
-nemesis mod
szansa 1/10
-survivor mod
szansa 1/10
-zmniejszony czas rundy
-dopracowalem odrzut z roznych broni i odpowiednio dopasowalem zadawane obrazenia do ilosci HP nowych zombi i roznych ras, tak więc proszę nie narzekać ze za małe obrazenia zadajecie ;P
-wiele więcej |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Nie 14:12, 02 Lis 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 14:12, 02 Lis 2008 |
|
Update #2
-Kilka nowych ogłoszeń
-Edytowany Nemesis i Survivor - teraz są do zabicia
-lekko zwiększona szybkość ludzi
-nowe funkcje admina |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:09, 02 Lis 2008 |
|
UWAGA, wyłączam nowe modele broni zanim nie zbierze się wiecej osob na servie, modele wrócą za jakies 3-5 dni |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:15, 02 Lis 2008 |
|
Update #3
-zwiekszona szybkosc ludzi
-long jump dla kazdego zombi i nemesisa
-nemesis i survivor maja wiecej HP
-wiecej armora dla zombie
-wiekszy rozmiar i zasieg latarki
-zwiekszona dlugosc dzialania granatu zamrazajacego
-edytowana szybkosc nemesisa i survivora
-zmniejszona grawitacja survivora i nemesisa |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Nie 17:17, 02 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 23:08, 02 Lis 2008 |
|
Update #4
-kilka nowych modeli
-ostateczne poprawki co do szybkosci zombi/ludzi
-ulepszenie long jumpa
-minimalne zwiekszenie obrony zombie
-poprawniony nemesis
-survivor nie ma juz long jumpa
-nie można juz kupowac w buyzonach
-zwiekszylem zasieg flary, ale zmniejszylem czas przez jaki swieci, teraz jest bardziej realistyczna |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:03, 03 Lis 2008 |
|
Update #5
-zmniejszyłem obrone zombie
-zmniejszylem long jump zombie
-zmniejszyłem lekko szanse na survivora i nemesisa (z 1/10 na 1/15)
-dodałem szanse 1/10 modu multiple infection
-dopracowalem szybkosc ludzi i zombi
-ulepszylem nemesisa
-zwiekszylem HP zombie matki
Planuje jeszcze jeden update poprawkowy-koncowy co do serwera, czekam tylko na opinie wiekszej ilosci graczy przy pelnym serwerze zeby odpowiednio zbalansowac klasy |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Pon 18:40, 03 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:25, 03 Lis 2008 |
|
Update #6
-poprawiony nemesis
-poprawiony skok
-poprawiony armor zombie
-poprawione hp zombie
-poprawione multiple infection
-poprawiony nemesis
-poprawione klasy
-poprawiony dmg z m249
zostalo mi dodanie bana na zmienne ip, poprawienie odrzutu z pompki i dodanie kilku przydatnych pluginów i wrzucenie jakiegos antycheata... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 0:07, 06 Lis 2008 |
|
Update #7
-poprawiony long jump (teraz nie da sie wskoczyc na wysokie kampy)
-serwer nie powinien się już sam wyłączać, zmieniłem i dodałem kilka niezbędnych plików wymaganych na niektórych mapach
-zmieniony czas regeneracji baterii w latarce
-zmniejszona czestotliwosc wystepowania Survivora, Multiple Infection i Nemesisa
-zwiekszone dzialanie granatu zamrazajacego
-działa /rank, /rankstats, /top15, /score, /me itp.
Co do odrzutu z pompki to bardziej skomplikowana sprawa. Opisze ją dokładniej w dziale sugestie... i dzięki Alibi za pomoc w testowaniu |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Czw 0:07, 06 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:20, 06 Lis 2008 |
|
Update #8
-dodany swarm mod (połowa ludzi i połowa zombie) z szansą na wystąpienie 1/20
-dodany plague mod (połowa ludzi z survivorem i połowa zombie z nemesisem) z szansą na wystąpienie 1/40
-zmniejszona szansa wystąpienia multiple infection z 1/15 na 1/20
-zmniejszona szansa wystąpienia nemesisa i survivora z 1/20 na 1/30
-wszystkie mapy już działają, pliki niezbędne do wejścia na niektóre z nich znajdziecie w nowej paczce serwera która pojawi się już niedługo na forum w dziale nowości!
-usunięta mapa zm_burgo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 0:23, 11 Lis 2008 |
|
Update #9
-zmienione obrazenia z m249
-zmienione obrazenia z awp/sg550/m249/g3sg1
-usunieta mapa Zm_Zombie_Arena
-wyłączony buy_zone
-zablokowana komenda kill
-zwiekszona obrona zombie
-zmniejszone HP zombie-matki
-więcej zombie w multiple infection
-edytowane klasy
-nowe ceny itemów za ammo packi
-włączony infection bomb
-woda (np na aztecu czy pool day) gasi ogień z napalmu |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Wto 2:38, 11 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Pan Ciasteczko
Znany
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
|
Wysłany:
Wto 2:44, 11 Lis 2008 |
|
Cytat: |
-włączony infection bomb |
hohoho.
Cytat: |
-zwiekszona obrona zombie |
????? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 3:01, 11 Lis 2008 |
|
Obrona zwiekszona na prawde nie znacznie - o 5% |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:36, 11 Lis 2008 |
|
Update #10
-dodana mgła
-klimatyczne dzwieki
-poprawiony odrzut
-zmienione lekko atrybuty klas
-zmienione nazwy i opisy klas
-wyłączony buyzone na standartowych mapach |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Wto 20:09, 11 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:08, 11 Lis 2008 |
|
Update #11
-teraz long jumpa ma tylko zombie matka i nemesis
-zwiekszona szybkosc zombie
-poprawiony skok Poison Zombie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slayer
Grafik
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 346 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ja to znam :)
|
Wysłany:
Wto 20:40, 11 Lis 2008 |
|
Sory ze tu pisze ale sporo osob mowi ze teraz flara niema zastosowania gdyz przez mgle wiekszosc widac :/ rozpatrz sparwe :>
Według mnie jest ok bo co niekore mapki sa bardzo ciemne i tam bedzie trzeba uzyc flary bo mgla juz nie pomoze |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slayer dnia Wto 20:41, 11 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|