Autor |
Wiadomość |
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:44, 11 Lis 2008 |
|
Zobacze co da się w tym kierunku zrobić, dzieki za info |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
4hp
VIP - Wspomógł Serwer
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Agatówka koło Stalowej Woli
|
Wysłany:
Wto 18:55, 09 Gru 2008 |
|
Proszę o poprawienie mgły bo juz naprawde jest za duza troche....(z awp i broniami snajperskimi powinna byc mgła mniej widoczna) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:28, 09 Gru 2008 |
|
k zajme sie tym, nastepnym razem pisz w dziale propozycje/sugestie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:28, 17 Gru 2008 |
|
Update #12
-na okres swiateczny mgłę zastąpiłem śniegiem
-zmieniłem nazwa zombie z leaper na hunter
-giant zombie ma teraz więcej HP
-mapy zm_after_cataclysm oraz zm_houseofdoom zostaly usuniete
-nowe mapki:
zm_death_alley
zm_lo_school (by Morgoth)
*bede aktualizowal |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Czw 20:38, 18 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Pan Ciasteczko
Znany
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
|
Wysłany:
Śro 23:44, 17 Gru 2008 |
|
Cytat: |
-giant zombie ma teraz więcej HP |
czyli teraz pierwszy zombi bedacy giantem bedzie mial powyzej 10k hp?
niezbyt mi sie to widzi, poza tym i tak juz giant byl prze zajebisty. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Noob
Moderator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 148 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów
|
Wysłany:
Czw 14:54, 18 Gru 2008 |
|
Hihihi dobrze bo ja kocham gianta (wcześniej byłem prawie nieśmiertelny teraz "prawie" powoli znika ) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:29, 21 Gru 2008 |
|
z powodu, iż, że, ponieważ, bo tak, HP gianta wraca to wczesniejszego, czyli z 3500 robi się 3000 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 1:14, 24 Gru 2008 |
|
Update jest jeszcze w fazie testów i wszystko może ulec zmianie, tak więc piszcie na forum swoje sugestie i propozycje, co zmienić, usunąć itp.
Update #13
-Zmniejszyłem koszt noktowizora dwukrotnie
-Zmodyfikowałem wszystkie klasy
-Dodanłem do kupienia za ammo packi kevlar [15 armora (to 3 normalne hity zombie!) = 5 ammo packów]
-Dodałem 4 całkiem nowe klasy
-Lekko zwiekszyłem szybkość Nemesisa i Survivora
-Zwiekszyłem koszt i obrażenia z broni:
*m249
*awp
*sg550
*g3sg1
-Dodałem dwie nowe mapki
Zapraszam na serwer! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:49, 17 Sty 2009 |
|
Update #14
-Wspinanie się po scianach juz dziala
-Dracula zmienil nazwe na Vampire
-Normalny zombie nazywa się teraz Stiff
-Testowa klasa climbera (kasztana) nazywa się teraz Assassin, jest wolniejsza i ma mniej HP
-Jumper ma troche mniej HP
-Destroyer ma troche mniej HP i jest nieco wolniejszy
-Dodatkowe HP za zarazenie czlowieka to teraz 200, a nie 500 (Vampir dostaje 200+500=700)
-Szybkosc Tanka zostala zwiekszona! |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Sob 14:56, 17 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:44, 17 Sty 2009 |
|
Update #15
Zostały dodane Laserminy dla ludzi
Koszt jednej to 2 ammopacki
Mine kupic mozna wpisujac komende /lm (bind - say /lm),
bądź wybierając ją w menu kupowania extra itemów.
Jeżeli chcesz zabrać podłożoną już przez siebie minę użyj komendy +dellaser (bind - +dellaser)
Minę można podłożyć tylko na ścianie
Mina zabiera ~200hp (ta wartosc moze delikatnie sie zmieniac zaleznie od tego, jak blisko miny się znajdujesz)
Laser miny jest niewidzialny, natomiast sama mina tak, więc radze Wam umieszczać ją za rogami, tak żeby przechodzące zombie nie wiedziały, że tam jest
Mina ma 50 HP, więc jeżeli zobaczysz jakąś jako zombie możesz po prostu do niej podejść i od boku ją zniszczyć
Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania, bądź sugestie dotyczące laserminy piszcie w dziale Sugestie |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Sob 20:54, 17 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:39, 19 Sty 2009 |
|
Update #16
Miny
-Koszt jednej miny to 5 ammo packów.
-Mina zabiera 1000 punktów życia każdemu zombie w okolicy.
-Minę kupić można wpisując komendę /lm (say /lm) lub /lasermine (say /lasermine), bądź wybierając ją w menu kupowania extra itemów.
-Wiązka laserowa miny widoczna jest zarówno dla ludzi jak i zombie.
-Mina ma 100 hp i można ją zniszczyć.
-Drużyna CT może jednorazowo postawić na mapie maksymalnie 10 min.
-Naraz w ekwipunku możesz mieć maksymalnie dwie miny, jeżeli jedną podłożysz możesz kupić następną
-Miny powinny być umieszczane na ścianach bądź na suficie.
-Minę, którą już podłożyłeś możesz w każdej chwili zdjąć z powrotem namierzając minę celownikiem i używając komendy +dellaser (UWAGA! Można zdejmować tylko swoje własne miny!).
Klasy
-Ilość klas została zredukowana.
-Nazwy klas oraz ich atrybuty zostały całkowicie zmienione.
-Klasy:
Stiff
HP: 5000
Szybkość: 240
Grawitacja: 100%
Odrzut: 100%
HP za zarażenie człowieka: 300
Razer
HP: 2500
Szybkość: 360
Grawitacja: 75%
Odrzut: 200%
HP za zarażenie człowieka: 300
Hunter
HP: 2500
Szybkość: 270
Grawitacja: 10%
Odrzut: 200%
HP za zarażenie człowieka: 300
Tank
HP: 10000
Szybkość: 175
Grawitacja: 100%
Odrzut: 0%
HP za zarażenie człowieka: 300
Vampire
HP: 5000
Szybkośc: 210
Grawitacja: 100%
Odrzut: 50%
HP za zarażenie człowieka: 1000
Assassin
HP: 500
Szybkość: 270
Grawitacja: 100%
Odrzut: 200%
HP za zarażenie człowieka: 300
Inne
-Noktowizor kosztuje 2 ammo packi.
-Flara kosztuje teraz 1 ammo pack.
-Latarka ładuje się dwa razy dłużej.
-Zostały dodane dwie nowe mapy - zm_aztec_corporation oraz zm_toxic_house_final.
-Lista przekleństw została zaktualizowana! ^^
-Ze sklepu został usunięty m249 (prosiak), jest on dostępny tylko dla survivora i zadaje teraz większe obrażenia.
-Siła M3 (pompki) została zmniejszona o 30%, tak aby nie była jedyną opłacalną bronią do noszenia.
-Siła broni auto-snajperskich (autokamp) oraz AWP została zmniejszona o 15%.
-Na start ludzie dostają 2 granaty zamrażające. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Pon 16:59, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:05, 19 Sty 2009 |
|
Update #17
Została dodana nowa klasa zombie - Ghost.
Ghost jest prawie niewidoczny (widać jego cień oraz leciutko nogi).
Ghost:
HP: 500
Szybkość: 270
Grawitacja: 75%
Odrzut: 100%
HP za zarażenie człowieka: 300
Prawie niewidoczny. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Pon 18:05, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:13, 19 Sty 2009 |
|
Update #18
Kolejna drobna aktualizacja.
Ghost ma teraz 50 HP, a Hunter 25% grawitacji
@EDIT
Climber oraz Ghost za zarazenie przeciwnika dostają po 50 hp |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Pon 21:50, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 0:11, 20 Sty 2009 |
|
Update #19
Mina ma teraz 50hp a ilość min w drużynie jest nieograniczona
Życzę miłej gry. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ka$ztan
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:17, 20 Sty 2009 |
|
Doszła jedna nowa klasa - Kameleon - ma wygląd człowieka i 500 hp
Dzisiaj zbiorę wszystkie informacje dotyczące serwera i opisze dokładnie całego naszego zombie moda i serwer bo męczą już mnie takie drobne updaciki.
PS. Bardzo przepraszamy, ale wszystkie modele broni zostają wyłączone do odwołania! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|